Ofte stillede spørgsmål
Klik på emnet du søger svar på
Betaling
Coffee Care
Coffe Care er en service hvor i der indgår følgende:
1.
Vedligeholdelses kit til din kapselmaskine
2.
Support i tilfælde af spørgsmål m.m. i tilfælde af tekniske udfordringer eller anden form for behov af support vedr. kapselmaskinen som du har købt fra Kapsio.
Generelle handelsbetingelser
Se mere her: https://kapsio.dk/handelsbetingelser
Kapselabonnement
Det gør man via. vores webshop eller så er du også velkommen til at ringe til os.
Kapsio Opgradering
Mulighed for at udskifte sin kapselmaskine hver 3 år kvit og frit, for tilsvarende værdi som den oprindelige man købte, under forudsætning at man har haft et aktivt kapselabonnement i min. 36 sammenhængende måneder.
Kapsio Torsdag
Det er en service som indebærer at du som kunde med et aktivt kapselabonnement kan komme ned til udvalgte kaffebarer og få 2 kopper kaffe for 1 kops pris. Se hvilke på: https://kapsio.dk/kapsio-torsdag/
Klager
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på (+45) 3040 6010 eller hej@kapsio.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
via www.forbrug.dk kan du indgive en klage til:
Nævnenes Hus
Center for Klageløsning
Toldboden 2
8800 Viborg
Telefon: 72 40 56 00
www.naevneneshus.dk
eller benytte ODR-platformen:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=DA
Mit Kapsio
Det er en brugerprofil for vores aktive kunder, som kan logges på via. vores hjemmeside, hvor kapselabonnement m.m. kan styres fra.
Persondatapolitik
or at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Kapsio og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ledende medarbejdere for Kapsio har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på Kapsios webshop er Direktør, Nicolai P. Ibsen
Vi opbevarer og behandler kundeoplysninger fortroligt.
Vi transmitterer kundeoplysninger fortroligt.
Oplysninger afgivet på Kapsios webshop videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos Kapsio har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Kapsio via e-mail hej@kapsio.dk.
Returvarer
Kunden bærer risikoen for skader eller andre værdiforringelser på varen, mens fra tidspunktet for levering af varen og under evt. transport retur til sælger pga. Fortrydelse eller reklamation.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du få dine penge retur, så snart vi har modtaget varen retur. Pengene vil blive indsat på din konto. Der må dog beregnes en behandlingstid på ca. 14 dage. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Smedeland 7, 2600 Glostrup, Danmark
Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen og ligeledes udfylde vores formular/standardfortrydelsesformular
Bemærk! Vi modtager ikke pakker pr. efterkrav, eller uden omdeling